HTML

Magyar és külföldi blogok

2011.07.05. 21:59 Nolem

Magyar blogok közül említeném a blog.hu-t elsőként, melyen én is vezetem a blogom, ezen kívül a freeblog.hu-t valamint a blogger.hu-t. Ezeket a blog.lap.hu weboldalon találtam, ahol még sok hasonló oldal van kigyűjtve.

Külföldi blogok közül belenéztem a blog.com-ot ami szintén egy magától értetődő lehetőség volt, a worldpress.com honlapot ami a google találatai között szintén elég elől helyezkedik el, valamint a myblogsite.com-ot, amelyet még korábban egy designer honlap kapcsán ismertem meg.

Azért a blog.hu-ra regisztráltam, mert ennek volt a legtisztább ingyenes domain végződése, tehát a kiválasztott név, majd ezután a blog.hu végződés. Szerintem ennek a legegyszerűbb a végződése, az ingyenesség ellenére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://online-m.blog.hu/api/trackback/id/tr823042745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása